3 programmer - 3 niveauer - evig adgang 

Klar Til Løb - Bevæg Dig Stærk

Gør din bækkenbund & kerne klar til at løbetræne!
Ps!
Disse programmer er hensigtsmæssige at bruge når du har gennemført SOLHEIMs onlineforløb. 
Det vil sige, at gener fra delte mavemuskler, bækken og bækkenbund skal være håndteret bedst muligt via onlineforløbet først, for at få udbytte af disse programmer.
De fleste kommer til at kunne løbe efter at have gennemført onlineforløbet, men dette produkt giver den mere specifikke træning, når det er nødvendigt. 
Hvorfor skal du bruge Klar Til Løb - Bevæg Dig Stærk?

Fordi det kræver en velfungerende bækkenbund i en stærk kerne at være kvinde, mor og løber

Dette er de 3 programmer som jeg altid har manglet og altid har ønsket mig - og nu har jeg selv udviklet dem efter mere end 10 års træning af kvindekroppen og undervisning!

En del kvinder er klar til at løbe efter SOLHEIMs onlineforløb, men ikke alle. Og her skal der ofte en mere specifik vejledning og mere målrettet og samtidigt hensynstagende træning til.

Her gennemgår jeg alle 3 niveauer af træning, både for dig der ikke kan løbe endnu, dig der er lidt igang, og dig der løber men mangler det sidste. 

Du får desuden  vejledning i gang- og løbeteknik der kan spille en stor rolle for den belastning kroppen, og kernen især får under gang og løb. 
Write your awesome label here.
This course attempts to fill the knowledge gaps that modern people have in classical art, as these are the very foundations of any modern artistic creation.
I disse 3 programmer får du træning på 3 niveauer:
  1. Den forberedende grundtræning med powerøvelser, stræk og gangteknik inden du kan løbetræne
  2. Den gradvise igangsættelse af løb med øvelser og intervaller, og hvilestræk dertil
  3. Øvelser der kan øge tolerancen for længere og hurtigere løb, og hvilestræk dertil


Du får:

  • Øvelser der er hensynstagende, men alligevel fremmer bækkenbundens- og kernens respons på dynamisk og eksplosiv belastning
  • Øvelser hvor gradvist mere eksplosivitet og impact sætter kernen og bækkenbunden på arbejde i kontrollerede hop, og løb kombineret ned gang
  • Øvelser hvor bækkenbund og kerne kan udfordres i længere serier af øvelser som forbereder den på mere, længere og hurtigere løb
  • Øvelser inden løb, vejledning i progression og variation af løb og gang, og hvilestræk efter løb
  • Stræk der supplerer bækkenbundens arbejde med hvile og mobilitet der er nødvendig
  • En træningsdagbog hvor du kan notere, følge og justere din træning undervejs
Du skal bruge
  • Et device hvor du kan logge ind og se dine træningsvideoer
  • En træningsmåtte
  • 2 håndvægte som du kan strække over hovedet
  • Et print af din træningsdagbog
Created with